Dle agentury Ipsos je Junák – český skaut nejznámější organizací pro volnočasové aktivity dětí a mládeže v České republice.
Z výzkumu také vyplývá, že podle veřejnosti má skauting blízko k ochraně přírody a umožňuje mladým lidem prožít dobrodružství, během kterého se naučí spolupracovat a pomáhat ostatním. Více než 80 % rodičů by své děti podpořilo v zájmu o vstup do skautského oddílu.
Výsledky výzkumu agentury IPSOS si můžete prohlédnout zde
Metodika výzkumu
Výzkum byl realizován společností Ipsos v průběhu března 2015 na reprezentativním vzorku dospělé populace (dle regionu, velikosti místa bydliště, pohlaví, věku) metodou on-line dotazování. Velikost základního souboru byla 1 005 respondentů, bylo dotázáno 522 rodičů/prarodičů.
Realizátor výzkumu
Ipsos poskytuje komplexní služby v oblasti průzkumu trhu a veřejného mínění včetně konzultační činnosti. Spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 86 zemích světa. Disponuje moderním technickým zázemím pro sběr a zpracování dat a využívá know-how specializovaných divizí. Je členem organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a SAVA, řídí se jejich etickými principy a metodickými pravidly. Ipsos je realizátorem projektu CSR Research a od roku 2015 je partnerem Junáka – českého skauta pro oblast výzkumu veřejného mínění.
Více informací o Ipsosu naleznete na www.ipsos.cz